Dejte nám signál

Děkujeme! Brzy se vám ozveme.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
Výzkum

Zúčastněte se uživatelského testování použitelnosti

Zajímá vás, jak probíhá testování webu za pomoci reálných uživatelů? Hledáme zájemce o účast na chystaných testování. Přihlaste se a získejte přínosnou zkušenost i příjemnou finanční odměnu.

Adam Fendrych
12.4.2011

Přihlásit se může každý

Hledáme účastníky pro chystaná uživatelská testování použitelnosti webu. Aby výsledky testování měly co nejvyšší výpovědní hodnotu, je většinou třeba, aby vzorek účastníků svými charakteristikami co nejlépe odpovídal reálným uživatelům testovaného webu. Cílová skupina webu se podle jeho zaměření často velmi liší.

Přihlásit se proto může kdokoliv, kdo alespoň občas využívá internet.

Nechceme po vás žádné zvláštní dovednosti. Každý uživatel je pro nás zdrojem cenných poznatků. Testujeme web, nikoliv vás. Kdykoliv se uživatel na webu ztratí, není to jeho chyba, ale naopak podnět pro nás, že právě zde potřebuje web vylepšit.

Jak testování probíhá

Účastníka testování zpravidla pozveme do klidné místnosti vybavené počítačem. Po krátkém úvodním rozhovoru jej pak požádáme o plnění některých typických úloh na testovaném webu. Nejedná se o nic složitého – vyhledání informací, výběr zboží apod. – jak je návštěvník zvyklý z běžného brouzdání po internetu.

Celé sezení většinou trvá jednu až dvě hodiny. Po jeho skončení testerům poděkujeme za účast a odměníme za obětovaný čas přiměřenou finanční částkou (obvykle od 500 Kč).

Jak na to

Stačí vyplnit přihlašovací formulář s několika informacemi o vás a vaší zkušenosti s internetem. Jakmile budeme testovat web, jehož cílová skupina odpovídá vašemu profilu, ozveme se vám s pozvánkou.

Související odkazy

Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

Kontakt

Vytáhneme vás nahoru

Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.

Dejte nám signál