Redesign webu největší banky v ČR je diametrálně odlišný od redesignu webu menších organizací. Vzhledem k tomu, že Česká spořitelna považuje do budoucna svou digitální podobu a komunikaci za naprosto klíčovou, bylo v průběhu redesignu nutno využít specifického metodického přístupu. Díky němu bylo zároveň možné doručit kvalitní výsledky bez ohrožení finančního a časového plánu projektu i při zapojení tak velkého množství stakeholderů, jako tomu je a musí být v tak velké organizaci.
Redesing webu České spořitelny řídí Luboš, který k celé spolupráci říká: „S Českou spořitelnou spolupracujeme již několik let a skutečnost, že nám byl v takovém rozsahu svěřen redesign webu, který měsíčně navštíví hodně přes milion návštěvníků, je pro nás obrovská pocta a ocenění naší dosavadní práce pro Českou spořitelnu.“
Mimo redesignu hlavního webu České spořitelny jsme se v roce 2017 podíleli i na redesignu webu Penzijní společností České spořitelny.