Na začátku jsme hodně testovali a to i takové lahůdky jako uživatelské rozhraní bankomatů AirBank. S různými typy uživatelského výzkumu také nadále průběžně pokračujeme
Stáli jsme také u ve své době unikátního projektu “Šanon”, díky němuž je pro zákazníky banky daleko jednodušší evidovat si své náklady.
Kontinuální, už tak poměrně objemná spolupráce, vyústila v roce 2016 v jeden z nejzajímavějších redesignů korporátního webu, na kterém jsme měli do té doby čest pracovat. Naše práce v této linii probíhala na několika fázích a v rámci každé z nich jsme vždy vycházeli z precizního poznání toho, jakým způsobem vnímají značku samotní zákazníci banky, včetně těch potenciálních.
Slovy Jakuba Petřiny, marketingového ředitele banky:
"Sherpas, a jmenovitě Jirku Suchýho, mám hrozně rád z několika důvodů. Prostě rozumí tomu, co dělá, má v sobě velikou vášeň pro ten obor a mě baví dělat s lidmi, které baví to, co dělají.
Když někoho něco baví a má k tomu vztah, dotáhne tu práci vždycky dál a to je přesně váš případ.
Zároveň věřím vašemu know how a zkušenostem. Hodně lidí může říkat to, co si myslí, ale není za nimi ta správná expertiza, u vás ji nicméně vidím na první dobrou právě kvůli té nehrané vášni pro obor."