Inspirujme se od startupůMichal Šmída (Twisto Payments): Jak startupy inovují finanční sektor Martin Pejša (Creative Dock): Pravdu má stejně nakonec zákazník - aneb o budování a testování propozice startupu |
Pohlédněme do budoucnosti sociálních médiíPetr Andrýsek (Socialsharks): Social Media First Tomáš Kánský (Tubrr): Jak zapojit svůj brand do života influencera |
Posviťme si na řízení webových projektůJan Řezáč (House of Řezáč): Spolupráce na velkých webových projektech |
Změřme neměřitelnéPavel Jašek (Google): Kdo potřebuje dlouhodobou hodnotu zákazníka |
Quo vadis, digitální marketingu?Filip Dřímalka (DigiSkills.cz): W̶e̶b̶ Digitální svět budoucnosti Expert na digitální inovace a business development pomáhá s technologickými inovacemi a transformací produktů a služeb firmám, jakými jsou třeba Škoda Auto, O2, E.ON nebo Deutsche Telekom. Filip se zaměří právě na dopad digitálních inovací na člověka a svět kolem něj. Dojde opravdu k neutrálnímu spojení člověka a počítače? Jak díky tomu bude vypadat web a online byznys budoucnosti? A jak se na to můžeme připravit už teď? Tomáš Jindříšek (Dark Side): Digital v problémech? Když se z undergroundu stává mainstream... Tomáš je spoluzakladatelem agentury Dark Side a marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998. Ve své přednášce, která uzavře celý konferenční den, poukáže na nejpalčivější problémy současného digitálu a zároveň nastíní i pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby. |