V pražském hotelu Yasmin se sešli členové klubu a také tři pozvaní hosté, kteří vystoupili se svými prezentacemi k tématu. Martin Schreier z magazínu Marketing a média se zaměřil na roli internetu v cross-mediálních kampaních a postaral se tak o úvod celého večera, nejvýznamnější závěry jeho vystoupení najdete také v článku na Lupě stejného autora.
Tomáš Jindříšek z Ogilvy Interactive představil internet jako sociální trend, který výrazně mění i pohled na reklamu. Moderní marketing umí využít interaktivity, kterou internet nabízí, a boří tak zažité konvence klasického pasivního vnímaní reklamy. V informačně bohaté prezentaci se mohli členové klubu díky konkrétním údajům přesvědčit, že reklama na internetu funguje.
Firma Logio, zastoupená na setkání Tomášem Formánkem, je provozovatelem projektu Skladuj.cz. Skladuj zaplnilo nevyužitý prostor na trhu a po roce provozu je na portálu nabízeno zhruba 90 % skladovacích kapacit České republiky.
Příští setkání Klubu WebTop100 proběhne koncem dubna a zaměříme se tentokrát na možné negativní aspekty internetu, aneb může mít firma svou pověst na internetu pod kontrolou?