Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817

Start nové značky Fabreo

Úspěšný start nové značky Fabreo v digitálním světě

Play Video

Splnění odhadovaného počátečního počtu leadů

Včetně ceny za lead

Kontinuální růst počtu poptávek

Které jsou relevantní

Ucelená komunikační linka

Napříč všemi marketingovými kanály

About the project

Client

Fabreo

Realization

2024 - současnost

Services provided

Výkonnostní marketing / Brandová strategie

About the client

Fabreo, zcela nová značka montovaných staveb nejvyšší kvality. Systém Fabreo spojuje nejmodernější technologie od renomovaných výrobců a dodavatelů s unikátním systémem montáže. Modulární domy, garáže, zahradní domky, kuchyně a kanceláře nebo přístavby. To vše dokáží zákazníkům ve Fabreo dodat v nejkratším možném čase a ve skvělé kvalitě. Fabreo navazuje na pilotní projekt společnosti KNAUF, jejíž výrobní program kompletně převzali a rozšířili.

It's a challenge

Nová značka a její zavedení na trh. Zvolení vhodné pilotní strategie a ihned od začátku spolupráce generovat nové poptávky. Klíčové je správné alokování rozpočtu na startovací fázi reklamy. Ihned od počátku spolupráce chceme a musíme generovat reálné poptávky. Projekt přebíráme po skvěle odvedené práci od kolegů z Experience a chceme, aby vše hned od začátku 100% šlapalo.

The solution

Sestavujeme co neúčinnější marketingový mix, který hned od počátku zajistí nejen visibilitu brandu, ale také má za cíl generovat poptávky. To vše ve vyvážené kombinaci s omezeným rozpočtem.

Objectives of the project

! 01

Kontinuální růst počtu relevantních leadů

! 02

Rozšiřování produktových řad v inzerci

! 03

Růst povědomí o značce Fabreo

How we approached it

Zavedení značky Fabreo jsme postavili na několika hlavních pilířích. V první řadě jsme si stanovili dlouhodobou digitální strategii, kterou chceme naplňovat. Sázíme jak na výkonnostní marketing, podporu brandu a konverzní optimalizace webu.

Digitální strategie vychází z pochopení chování a uvažování cílové skupiny, která je poměrně specifická. Díky jasně dané propozici značky se nám hned od počátku daří zasáhnout ty správné uživatele. Specifická zákaznická cesta a také fakt, že produkt se výrazně liší běžných staveb je výzvou. Strategie se v průběhu spolupráce samozřejmě postupně vyvíjí, ale dobré výsledky nám dávají signál, že se ubíráme správnou cestou.

Leadgen výkonnostní marketing

Hlavním cílem je získání kvalifikovaných leadů. Tomu odpovídá i mix aktivit, které zapojujeme. Skutečnou výzvou ze pak konverzní optimalizace vyhledávacích kampaní. Produkt svou povahou spadá do mnoha obecnějších kategorií, které však musíme také zasáhnout. Celou skladbu kampaní pečlivě členíme dle výkonnostního potenciálu a přerozdělujeme rozpočty. Také testujeme, především další kampaně. A nejen typy kampaní samotné, ale především použitou kreativu, tonalitu sdělení a také vlastní komunikaci směrem k zákazníkům. Neustálá iterace a vyhodnocování výkonu nám umožňuje dosahovat maximální efektivity a zvyšovat počet relevantních poptávek.

Abychom zajistili maximální efektivitu kampaní, pracujeme s kombinací kanálů, které reflektují celý nákupní cyklus zákazníků – od prvotního zvažování až po finální konverzi. Klíčovým aspektem naší strategie je správné zacílení a konstantní optimalizace na základě reálných dat.

Segmentace kampaní a řízení rozpočtu Namísto jednotného přístupu dělíme kampaně podle jejich výkonnostního potenciálu. To nám umožňuje:

·     Přesněji alokovat rozpočty tam, kde přinášejí nejlepší výsledky.

·     Identifikovat a prioritizovat nejefektivnější kanály a kampaně.

·     Rychle reagovat na změny v poptávce a přizpůsobovat strategii.

Neustálé testování

Testování je nedílnou součástí naší práce. Kromě různých typů kampaní experimentujeme i s dalšími klíčovými faktory:

·     Kreativa: Zkoušíme různé vizuální styly, formáty a varianty sdělení.

·     Tonalita sdělení: Testujeme, zda zákazníky více osloví racionální argumenty, nebo emoční přístup.

·     Zákaznická komunikace: Ladíme styl a obsah, aby odpovídal očekáváním potenciálních zákazníků a zvyšoval míru konverze.

Díky tomuto přístupu dokážeme zvyšovat konverzní poměr a optimalizovat náklady na získání leadu.

Výsledky a přínos pro Fabreo.cz

Díky detailní segmentaci, efektivnímu řízení rozpočtu a neustálému testování jsme schopni stabilně zvyšovat výkon kampaní a přivádět Fabreo.cz relevantní a kvalifikované leady. Naše strategie umožňuje dynamickou adaptaci na změny v chování zákazníků a díky tomu přináší udržitelné a dlouhodobé výsledky.

Kromě striktně výkonnostních kanálů budujeme povědomí o značce a relevantních tématech prostřednictvím mixu kampaní a aktivit na podporu brandu.

Visual outputs

No items found.

Results

Splnění odhadovaného počátečního počtu leadů

Včetně ceny za lead

Kontinuální růst počtu poptávek

Které jsou relevantní

Ucelená komunikační linka

Napříč všemi marketingovými kanály

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal