Give us a signal

Thank you! We'll get back to you soon.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo se ozvěte Michalovi

Michal Mládek

Sales & Marketing Director
michal.mladek@sherpas.cz773 773 817
SEO

Role SEO v jednotlivých fázích zákaznické cesty

Milan napsal na svůj blog moc pěkný článek o tom, jak se může lišit přístup k optimalizaci pro webové vyhledávače v jednotlivých fázích zákaznické cesty.

Milan Zeman

Optimalizace pro vyhledávače může v různých situacích vypadat různě. Na konkrétní podobu a postup optimalizace má vliv mnoho faktorů, jsou to například typ webu, předmět podnikání, předmět prodeje, cíle samotného webu i cíle firmy, konkurenčnost oboru, velikost webu, jeho současný stav atd. Pokud se však jedná o rozsáhlejší web zaměřený na prodej produktů, nebo služeb, lze v takovém případě dobře rozpoznat jednotlivé kroky zákaznické cesty, alespoň v rámci frameworku STDC od Avinashe Kaushika a pak lze těmto krokům přiřadit konkrétní role SEO.

Přečtěte si celý článek, ve kterém se Milan zaměřil na tu kreativní část SEO, kde se s frameworkem dá dobře pracovat.


Nalaďte si Vysílačku

Sdílíme znalosti v podcastech, newsletterech a dalším obsahu. Přihlaste se k odběru a získejte přehled o digitálním terénu.

Děkujeme, že chcete zůstat na příjmu.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nebo nás sledujte na těchto platformách

contact

We'll pull you up

Get a rope to throw. We know the right business routes and uncover every design pitfall.

Give us a signal