Vodafone Czech Republic je česká telekomunikační společnost, která se v roce 2005 stala součástí mezinárodní skupiny Vodafone Group. Je jedním ze tří největších českých mobilních operátorů a patří mezi největší české firmy podle tržeb. Aktuálně poskytuje mobilní služby, internetové připojení a digitální TV více než 4,5 milionu koncových zákazníků.
Vodafone potřeboval dlouhodobého partnera, který pomůže flexibilně realizovat uživatelská testování a interpretovat jeho výsledky. Podmínkou bylo kompletní zajištění náboru, nastavení metodiky a realizace na klíč včetně zpracování výstupů a finální prezentace.
Už 5 let pomáháme společnosti Vodafone odhalovat příležitosti i rezervy digitálních produktů a získávat zpětnou vazbu jejich uživatelů. Kontinuální uživatelské testování webů a aplikací vede ke stále lepší zákaznické zkušenosti klientů Vodafone.
Pravidelná uživatelská testování
Flexibilní výzkum na klíč
Pomoc s nastavením metodologie
Společně jsme nastavili metodiku a přesný rámec spolupráce tak, abychom byli plně sladění a dokázali naplánovat uživatelské testování co nejefektivněji.
Díky tomu se o nás UX tým klienta může opřít, kdykoliv potřebuje realizovat uživatelský výzkum, který v rámci stanovených parametrů zajistíme a zpracujeme ve velmi krátkém čase.
Dovedeme rychle vykrýt chybějící kapacitu a kompletně zařídit uživatelské testování na klíč. Umíme navrhnout vhodnou metodu tam, kde standardní přístup nestačí. Po 5 letech spolupráce máme velmi dobře nastavený proces, kde obě strany přesně vědí co a jak.
Nechte si hodit lano. Známe správné byznysové trasy a odhalíme každou designovou nástrahu.
Dejte nám signál